Звіт щодо роботи із зверненнями громадян у 2016 році
Адміністрацією школи проаналізовано та узагальнено матеріали роботи із зверненнями громадян у 2016 році.
Упродовж 2016 року розглянуто 13 письмових звернень громадян , що на 2 звернення менше, ніж у 2015 році (15).
– 9 звернень мають індивідуальний характер,
– 4 колективних звернення.
В основному надходять звернення громадян стосовно організації навчально-виховного процесу.
За результатами розгляду звернення стосовно виникнення конфліктної ситуації між учителем та батьками учня (Б-5 від 11.04.2016 року) сторони прийшли до взаємного порозуміння.
Колективне звернення щодо конфліктної ситуації серед батьків в класі (проведено роз’яснювальну роботу щодо врегулювання ситуації).
Звернення – подяки були від батьківської громади та колективів «Охматдиту» та Братства козацького Спас.
На підставі зазначеного вище в навчальному закладі було вжито таких заходів:
- Проведено роботу із класними керівниками і батьками учнів щодо реалізації конституційного права громадян на звернення та дотримання законодавства щодо організації роботи із зверненнями громадян.
- Видано наказ по школі від 26.08.2016 року № 221 « Про роботу із зверненнями громадян».
- Інформацію щодо роботи із зверненнями громадян розміщено на офіційному сайті школи.
Щорічне звітування директора перед батьківською громадою (збори голів БК від грудня) та перед колективом школи (загальні збори колективу) щодо роботи із зверненнями громадян.