День цивільної оборони
15 квітня 2011р. в школі пройшов День цивільної оборони
згідно з Положенням про функціональну підсистему “Освіта і наука України “Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природнього характеру”, затвердженим наказом начальника Цивільної оборони Міністерства освіти і науки України від 03 вересня 2009 року №814, наказу Міністерства освіти і науки України від 31 грудня 2009 року № 1258 “Про результати виконання плану заходів цивільного захисту функціональної підсистеми “Освіта і наука України “Єдиної державної системи в 2009 році та основні завдання на 2010 рік”, наказу Головного управління освіти і науки м.Києва від 15.02.2010 року №24 “Про підготовку та проведення “Дня цивільної оборони” і в навчальних закладах м.Києва”.
А). Практичні заходи:
– збір постійного складу школи, штабу ЦО;
– перевірка укомплектованості й оснащеності невоєнізованих формувань цивільної оборони;
– відпрацювання прийомів користування засобами індивідуального захисту;
– проведення протипожежних, світломаскувальних, герметизаційних та евакуаційних заходів;
– відпрацювання практичних дій відповідно до “Плану дій у HC”.
Б). Навчально-методичні заходи (практичні (розв’язування ситуаційних завдань), класно-групові заняття, бесіди і відкриті уроки) з залученням до їх проведення фахівців екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної служби і працівників з надзвичайних ситуацій та у справах цивільного захисту населення.
В). Агітаційно-пропагандистські заходи (радіогазета, прес-центр, демонстрація документальних фільмів, виставки).
Г). Спортивні змагання, естафети, тренування (по одяганню протигазів, захисних костюмів, по транспортуванню і мобілізації постраждалих під час HC тощо).
Найбільш активними учасниками заходів “Дня ЦО” були постійний склад школи, учні 10-их класів, особовий склад невоєнізованих формувань.
Учні усіх класів у ході планових занять на уроках малювання – у конкурсі малюнків про допомогу при стихійних лихах, аваріях і катастрофах; праці – виготовлення простіших засобів індивідуального захисту і відновлення навчально-матеріальної бази ЦО на практичних заняттях і тренуваннях, у цей день активно використовуються інші шкільні предмети для поглибленого вивчення факторів, що ініціюють надзвичайні ситуації (фізика, хімія, астрономія, географія, біологія, ОБЖ), та гуманітарні предмети для обговорення художніх творів та історичних подій, у яких зачіпається тема HC.