Тиждень природничих наук
З 12 березня 2012 року по 16 березня в СШ №24 був проведений тиждень природничих наук.
Основні завдання:
- Використовувати різні джерела інформації (навчальні посібники, наукову літературу, довідники, енциклопедії, публікації, комп’ютерні бази даних з хімії, біології, географії для розширення певного багажу знань,поглибити їх, розширити світогляд.
- Самостійно шукати, опрацьовувати інформацію та класифікувати їх.
- Аналізувати й критично ставитися до інформації, «фільтрувати» їх.
- Переробляти інформацію для одержання нового продукту, встановлення певних закономірностей, моделювання й прогнозування.
- Користуватися новими інформаційними технологіями.
Майбутнє суспільство, до якого прямує людство називається інформаційним. Якщо століттями головними ресурсами людини були життєвий простір і золото або гроші, то сьогодні головним ресурсом стає інформація.
Інформаційний продукт недостатньо купити, його треба вміти добувати, опрацьовувати та використовувати. У цьому надзвичайно підвищується значення освіти, яка через навчальну працю дитини дає і дасть у майбутньому призвичаїтись до життєвих умов.
Пізнавальні завдання
- Розвивати уміння користуватися різними джерелами знань.
- Спонукати до пошуку й самостійної пізнавальної діяльності.
- Розвивати інтелектуальні здібності, креативне та образне мислення.
- Дати відчути кожній дитині своє місце в соціумі та природному середовищі
Тиждень природничих наук розпочався з презентації природничих наук.
Були випущені газети природничо-географічного циклу, хімічні кросворди, ребуси.
Вікторини
Учні 10-А класу провели біологічну вікторину в молодших класах. Відповідальний: Новічкова Н.Л.
1-і класи:
Тема: Початок пізнання біологічного світу на елементарних прикладах. Проводили: Груздєва Д., Кузьменко К.
2-і класи:
Тема:Ознайомлення зі світом тварин і рослин у запитаннях і загадках. Проводили:Скляренко І., Селіщева О.
4-і класи:
Тема: Світ росли і тварин.
Проводили: Яремчук А., Монастирна К.
«Брейн-рінг»
Мета: зацікавити учнів вивчати географію, уміти аналізувати різні природні предмети та явища, пов’язувати їх між собою.
Ковальська О.П. провела «Брейн-рінг» по географії в 6-х класах, переможцем стала команда 6-А кл.
Ковальська О.П. провела гру «Що?Де?Коли?» в 7-х класах, переможцем стала команда 7-А кл.
Уроки-семінари:
Піскарьова Т.М. провела урок-семінар на тему: «Психотропна дія отруйних рослин на організм людини» в 10-Б класі.
Мета: розширити та поглибити знання про шкідливий вплив психотропних речовин, отруйних у хімічних лабораторіях та речовин рослинного походження, виховувати відповідальність за власне здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя.
Доній Л.В. провела КВК в 9-х класах «Мандрівка королівством Хімія», переможцем стала команда «Катіони» 9 – Б кл.
Мета: узагальнити і систематизувати знання з теми «Основні класи неорганічної хімії», теми «Вуглеводні», розвивати логічне мислення, уміння і навички розв’язувати нестандартні завдання.
Недашківська А.В. провела урок «Подорож країнами ЄС».
Мета: актуалізувати й поглибити знання про форми державного правління та адміністративно–територіального устрою, політичні системи країн.
Звіт тижня природничих наук 2012 рік